wtorek, 20 sierpnia 2013

Dwóch Ślizgonów i ... trudne zadanie??

Lucjusz spojrzał na Severusa z niepokojem.
- I co teraz?
- A skąd mam wiedzieć?- zdenerwował się Snape.
- Cholera, to nie wygląda dobrze- mruknął Malfoy.
- Zrób my to i wracajmy- mruknął Snape.
- Czujesz?
- Ten smród, przypomina mi najgorszy eliksir, uwarzony przez Longbottoma, …choć nie tamto pachniało lepiej.
- Jak się za to zabieramy?
- My?- Snape, spojrzał na niego groźnie- Ja nie mam zamiaru brać w tym udziału.
- Bierzesz, czy tego chcesz czy nie.
- Kretyn!
- Idiota!
- Pieprzony arystokrata!
- Gryfon- mruknął Malfoy.
- Jak ty mnie nazwałeś?- wściekł się Snape, patrząc na blondyna z żądzą mordu.
- Nieważne, zróbmy to.
- Jak?
-Musimy mieć jakiś plan?
-Świetnie, a masz już coś?
- Najpierw, trzeba zająć się tym.
- Niby, co mamy zrobić?- zapytał Snape, przyglądając się uważnie.
- Odwinąć?
- Może rozciąć?
- Kur… nie wiem.
- Przypomnij mi, dlaczego to robimy?
- Zostaliśmy zmuszeni- mruknął Malfoy.
- Czarny Pan, dawał mi milsze zadania- warknął Snape.
- Znam to… dobra tu się chyba łapie i…
- Pociągnij – powiedział Snape.
- Ale, w którą stronę? To jest tak zawinięte, że … kur…
- Weź to do cholery ode mnie- krzyknął Snape.
- A co pod nos ci to daje?- warknął Malfoy.
- Malfoy do cholery, zrób coś z tym.
- Otwórz to, wrzucimy to tam- powiedział blondyn.
- Szybko- mruknął Snape- Jak to się tam znalazło w takiej ilości?
- Nie mam pojęcia – odparł Malfoy, kręcąc z niedowierzaniem głową.
- Dobra, co dalej?
- A skąd mam wiedzieć? Nigdy nie musiałem tego robić …
- Ja tym bardziej …
- Chyba trzeba użyć wody….
- Dobra- Snape wyciągnął różdżkę.
- Co ty do cholery robisz?
- Jak to co? Mam zamiar to zmoczyć- warknął Snape.
- Ale nie z różdżki kretynie.
- To niby jak?
- Sposobem mugolskim- mruknął krzywiąc się.
- Mugolskim?
- Co się dziwisz?
- Przecież to …kur… ja nie mam zamiaru tego dotykać!
- Jesteś pieprzonym Mistrzem Eliksirów, dotykałeś gorszych rzeczy!
- Możliwe, ale tego nie dotknę..
- Tchórz!
- Kogo nazywasz tchórzem Malfoy?
- Ciebie Snape!
- Ty…- zaczął Severus, lecz nie dokończył ponieważ przerwały mu chichoty dochodzące od drzwi.
- Z czego się śmiejecie?- warknął Malfoy, patrząc na dwie kobiety które weszły do pokoju.
- Z was- odparła Hermiona odsuwając mężczyzn na bok- Tacy wielcy szpiedzy, walczyli z Voldemortem, a głupiej pieluszki nie umieją zmienić.
- Wiesz co było w środku?- zapytał Snape, z groźną miną.
- To co zwykle – odparła Hermiona i chwile później jej córeczka, miała nową pieluszkę.
- Ohyda- mruknął Snape.
- Radzę ci się przyzwyczaić- odezwała się Ginny, patrząc na męża z krzywym uśmieszkiem.
- Niby czemu?- zapytał Snape, patrząc na żonę uważnie.
- Ponieważ jak nasz syn ze mnie wyjdzie- powiedziała pokazując swój zaokrąglony brzuch- Ty będziesz zmieniać pieluszki.
- Kur…- mruknął tylko Snape.

18 komentarzy:

  1. Haha zaczęło się jak jakaś groźna misja xD Ale się już miarę domyślałam, jednak całkiem nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku nie wiedziałam o co chodzi, ale potem tak myślę: Może oni pieluchę zmieniają.
    HAHAHA.
    Świetnie opisane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha już gdzieś w połowie zorientowałam się o co chodzi, ale do końca nie mogłam przestać się śmiać xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobree ciągle się śmiałam a najlepsze:,,Weź to do cholery odemnie", ,,A co wkładam ci to pod nos?" hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdziele XD sikam normalnie XDDD leżę i nie wstaję... Severus z Lucjuszem zmieniający pieluszkę :O jakie to słodkie ;3 Świetne, świetne i jeszcze raz świetne XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Uwielbiam! Ja płaczę ze śmiechu! AAAA!

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG ta miniaturka jest genialna,jednak nie ma jej w spisie treści albo ją przeoczylam.Weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jej w spisie :/ Przeoczyłam :) Dziękuję że mi powiedziałaś :D

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc, domyśliłam się, o co chodzi już po pierwszych dwóch zdaniach. Ale rozbawiło mnie setnie :P Biedny Malfoy. A Snape? Już sobie go wyobrażam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno leże na ziemi i się śmieje. Uwielbiam twoje miniaturki! Biedny Malfoy i Snape. Niby tacy śmierciożercy, a zmienienie pieluszki jest czymś co ich przerasta! :P Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha... xD Padłam! To jest boskie! Na początku nie wiedziałam o co chodzi! Myślałam, że jakaś misja czy coś... A tu taka niespodzianka! xD 10/10 Cudnie! Haha... co ja jeszcze mogę dodać... Profesorze Snape wierzę w pana! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesorze Snape, od pana zależy nasze życie? :'3

      Usuń
  11. O jezu leje 😂😂 najpierw jakaś 'straszna misja', a później o pieluszce.. Xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. O jezu leje 😂😂 najpierw jakaś 'straszna misja', a później o pieluszce.. Xdd

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahhahahahaha! O Boże ale ja ryczę ze śmiechu! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    bosko, Lucjusz i Severus zmieniający pieluszkę ;] widok wspaniały...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń