wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

Święta... Życzę wam z tej okazji dużo radości i szczęścia :)
Żeby spełniły się wasze marzenia i pragnienia :)
Abyście znaleźli pod choinką wszystko co chcielibyście tam odnaleźć :)
Składam wam życzenia dzisiaj , ponieważ jutro wyjeżdżam do rodziny  i wracam w sobotę, a nie wiem czy będę miała dostęp do internetu ;)
A teraz taka malutka miniaturka na święta :)



-Nie!- warknął Snape patrząc na Hermionę ze złością.
-Nie możesz jej tego powiedzieć!- zdenerwowała się Gryfonka.
-Mogę i to zrobię!- powiedział stanowczo.
-Zranisz ją!- odpowiedziała Hermiona.
-Uświadomię!- poprawił ją- Musi nauczyć się…
-Czego?- prychnęła- Ma na to czas! Nie możesz niszczyć jej marzeń!
-To nie marzenia, tylko fanaberie!
Hermiona odetchnęła głęboko i spojrzała mu w oczy.
-Nie zrobisz tego- wyszeptała.
-Nie znasz mnie Granger- warknął.
-Znam cię Snape- zaśmiała się i zarzuciła mu ramiona na szyję- I wiem, że tego nie zrobisz!
-Niby czemu?- zapytał z krzywym uśmieszkiem.
-Ponieważ nas kochasz- wymruczała i pocałowała go czule.
-Możliwe- mruknął przyciągając ja bliżej.
-Tato?- usłyszeli cichy głosik i spojrzeli na małą dziewczynkę stojącą w drzwiach z misiem w ramionach.
-Co się stało kochanie?- zapytała Hermiona klękając przed córeczką.
-Tatuś miał mi powiedzieć coś o Mikołaju- odpowiedziała z uśmiechem dziewczynka.
-O naprawdę?- Hermiona udała zdziwienie i zwróciła wzrok na męża- Co chciałeś powiedzieć?
-To chwyt poniżej pasa Granger- warknął.
-Iście ślizgoński!- odparła.
-Tatusiu?
-Chodź tu Eileen- powiedział poważnie siadając na fotelu, gdy dziewczynka do niego pobiegła wziął ją na kolana- Co chcesz wiedzieć?
-Czy Mikołaj przyniesie mi w tym roku prezent?- zapytała ze strachem- Byłam grzeczna! To nie moja wina, że ta filiżanka się stłukła! Ani to , że chciałam popływać z kałamarnicą! A zwierzątka Hagrida naprawdę same uciekły z zagrody!
-Eileen…- zaczął Snape z beznamiętnym wyrazem twarzy.
-Kochanie…- wyszeptała Hermiona.
Severus westchnął widząc spojrzenie żony i przytulił do siebie córkę.
-Mikołaj na pewno do ciebie przyjdzie – powiedział po chwilę do dziewczynki.
-Naprawdę?- zapytała Eileen.
-Naprawdę- przyznał Snape i uśmiechnął się lekko gdy córka pocałowała go w policzek i w radosnych podskokach opuściła pokój.
-Wiedziałam, że nie powiesz jej prawdy o Mikołaju- zaśmiała się Hermiona siadając mu na kolanach.
-Za rok jej powiem o tym przebierańcu!- zaznaczył.
-Oczywiście skarbie- mruknęła, wiedząc że tego nie zrobi.
-Nie wierzysz mi- warknął oburzony.
-Nie- przyznała rozbawiona- A dlaczego? Bo kochasz swoją córeczkę i nie mógłbyś widzieć zawodu na jej twarzy!
-I tylko to ratuje tego czerwonego bałwana!- prychnął.
-Kocham cię Severusie- powiedziała Hermiona patrząc mu w oczy.
-Ja ciebie też Granger- wyszeptał i pocałował ją namiętnie.

                                               

24 komentarze:

  1. ooooo to było słodkie! dziękujemy za życzenia i życzymy ci wszystkiego co najlepsze na te święta i nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie to było :D Super !:D
    Wesołych Świąt !:))

    Pozdrawiam
    Nikola

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie ;)
    Tobie także wesołych świąt spędzonych z rodziną i dużo weny. Spełnienia marzeń.
    Niezalogowana Aveline White

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze :33333
    Również życzę Ci wesołych świąt! ;)
    I przy okazji zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To było takie słodkie :D
    Tobie równiez życzę wesołych swiat i zaprasza do przeczytania nowego rozdziału bo już w środę w dzień wigilii pojawi się świąteczna miniatura :)

    great-unknown-feeling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miniaturka genialna jak wszystkie.
    Również Wesołych! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i masy prezentów pod choinką oraz hucznego sylwka :) Miniaturka jak zwykle super ;) Dziękuję za życzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie :) świetna miniaturka :) wesołych świąt :) dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką pary SnapexHermiona, ale ta miniaturka naprawdę mi się podobała :) Nie powie jej, wiadomo, nie miałby serca zniszczyć dziecięcego świata marzeń swojej ukochanej córeczki. Co roku zapewne mówi, że powie, a potem jednak zapewnia, ze tak :D Gdzieś czytałam, że Tolkien przez dwadzieścia lat próbował utrzymać wiarę swoich dzieci w świętego mikołaja :D c
    już sobie wyobrażam taką scenę - snape w końcu chce powiedzieć córce prawde, najgorsze wiadomość, z przejęciem oznajmia, że święty mikołajk nie istnieje, a duża pannica patrzy na niego krzywo i mówi: "przecież wiem, tato"
    Świetna miniaturka :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega słodziaśne i po prostu urocze :D
    Wesołych świat :)
    Pozdraiwam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt moge wiedzieć kiedy nastepna z draco i hermioną

    OdpowiedzUsuń
  12. Swiiit <3 Gołąbeczki
    Wesołych Świąt
    Pozdrowienia
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  13. Mianiaturka świetna ;)
    A Severus w roli ojca jest cudowny :)
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna... z tym czerwonym bałwanem - padłam!
    Wesołych, szalonych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kreatywna, świąteczna miniaturka.
    Jak widać Severus nie lubi czerwonego przebierańca XD
    ja też

    http://dramione-pdsl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam, że nie zostawisz nas bez miniaturki świątecznej.! Świetna.. :) Wesołych Świąt.. :*

    Cornela..

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna.
    Taka słodka.
    Idealna na poprawę humoru.
    Weny.
    Pozdrawiam,Lili

    opowiadaniahp.blogspot.com --- prosze o komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahah, Hermiona zawsze potrafi przekonać Seva. :D Jak na Ślizgona jest on bardzo uległy do Mionki. :D
    Fajna, dowcipna miniaturka. ;) Podoba mi się. ;>
    Pozdrawiam i życzę dużo weny,
    Malina. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, to rzeczywiście było słodkie <3.
    Nie wiem co powiedzieć, wszystkie słowa mi wyparowały. To naprawdę prześliczna miniaturka <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha to jest najgenialniejsza miniaturka, jaką czytałam w całym swoim życiu! Hahaha bardzo Ci się udała, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahah :D Super! :d Gdy zaczęłam czytać nie mogłam się zorientować, o co chodzi, jednak gdy córeczka spytała Snape'a o prezenty...Już wiedziałam! Słodka, świąteczna miniaturka ;) Tylko tak dalej! :)

    Zapraszam Cię na mojego bloga z miniaturkami ;)
    http://miniaturkidosme.blogspot.com/
    Pozdrawiam BellatriX ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołego po świętach.
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Może dzisiaj dodasz Sevmione :D Barrrrdzo ładnie proszę !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo...to takie śliczne...
    Aww :3

    OdpowiedzUsuń